Translate

19 Ekim 2011 Çarşamba

Nokia C6 - 01 Fiyatı

Nokia C6 - 01 Fiyatı


AMOLED ekran , WLAN yada 8 Mp kamera gibi özellikleri taşıyan Nokia C6 - 01 aynı zamanda kendi kategorisindeki telefonlara göre çok uygun fiyatıyla karşımıza çıkıyor. Çok yaygın satış ağına sahip olan Nokia C6 - 01 kolayca sahip olabileceğiniz ve üzerinde çok fazla özellik bulunduran bir telefon. 540 - 680 TL fiyat aralığındaki Nokia C6 - 01 cep telefonunu internet üzerinde en ucuza bulabileceğiniz bazı siteler :


İstanbul Bilişim : 542 TL
Hızlı Al : 578 TL
Tekno Sepet : 589 TL
Sanal Reyonum : 590 TL
Sihirli Kazan : 595 TL
Darty : 599 TL
Ereyon : 609 TL
Rakipsiz Fiyat : 638 TL

Bu fiyatlar yanında yazdığımız internet sitesinde Nokia C6 - 01 cep telefonunun peşin fiyatlarıdır. Unutmayın ki havale yada EFT ile almak her zaman daha uygun alışveriş yapmanızı sağlar. Yani Nokia C6 - 01 yada herhangi başka bir cep telefonu alırken havale yada EFT ile alırsanız daha ucuza alabilirsiniz.

2 yorum:

  1. EMRACAN İLBEY KARDEŞİM BEN BU TELEFONDAN ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM SANA MEİL ADRESİMİ VEREYİM TELE3FON NASIL Bİ TELEFON ALAYIM MI ALMAYAYIM MI BANA BİLGİ VERİRSEN SEVİNİRİM namesiz_prens@msn.com

    YanıtlaSil
  2. vALLA KARDEŞİM PİŞMAN OLMASIN BENCE BU FİYATA 10 NUMARA BİR TELEFON C7 İLE ARALARINDAKİ FARK C7 DE 8GB HAFIZA VAR VE EKRANI BÜYÜK BEN 1 YILDIR KULLANIYORUM VE MEMNUNUM

    YanıtlaSil