Translate

21 Şubat 2012 Salı

Nokia C3 Fiyatı

Nokia C3 Cep telefonu fiyatı






qwerty klavyesi ve şık tasarımıyla dikkat çeken Nokia C3 üstün kişiselleştirme özellikleri ve Facebook ve Twitter sosyal medyaya doğrudan erişim gibi özellikleri ile ilgi çekiyor. Nokia C3 cep telefounun piyasadaki fiyat aralığı 325 - 410 TLdir.

Mesajlaşma ve Eposta gibi yazı yazmaya dayalı özellikleri daha çok kullanıyorsanız qwerty klavye tam size göre. Bunun yanında sosyal medyayı daha kolay kullanabilir yada not tutma gibi alışkalıklarınız daha kolay hale getirebilirsiniz. Nokia C3 cep telefonunda qwerty klavye sayesinde bu özellikler elinizin altında.

Sınıfına göre uygun bir fiyat sağlayan Nokia C3 metalik renkleri ile de dikkat çekiyor. Uygun fiyat ödeyerek güzel bir telefona sahip olmak isteyenler için Nokia C3 güzel bir seçim olacaktır.

8 yorum:

  1. çooook güzeeel :) 1 yıldır kullanıyorum belki 200 kere yere dusurdum taş gibi :)

    YanıtlaSil
  2. nokıa c3 süper bir telefon aynısını dün ben aldım bu ğün geliyor

    YanıtlaSil
  3. aslında ben almak istiyorum ama emin değilim çünkü benim arkadaşım bu telefondan almış ve bana pek beğenmediğini söyledi ama ben çok sevdim sizce ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  4. inşallah alıcam bende:)

    YanıtlaSil
  5. çokk güzel bir telefon kullanışlı benim telefonumun aynısı

    YanıtlaSil
  6. BENDE VAR IYI SAYILIR

    YanıtlaSil
  7. acaba gerçekten güzelmi almayı düşünüyorum

    YanıtlaSil
  8. bende çok istiyorum

    YanıtlaSil